Zwroty

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy  poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@wmhurt.pl 

→ Formularz odstąpienia od umowy

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

WM Hurt Wojciech Oleksy, Ilona Kuzaka S.C.

ul.Wyszyńskiego 1

73-108 Kobylanka

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy lub wybierz opcje darmowego zwrotu :

Darmowe zwroty – przysługuje do 7 dni od daty dostarczenia produktu:

1. Kliknij w link https://ezwroty.poczta-polska.pl/

2. Wpisz w wyszukiwanej nazwie nazwę naszego sklepu “WM HURT”

3. Wybierz formę nadania

4. Wybierz format zwrotu –> Format L

5. Zaczekaj na akceptacje zwrotu

6. Poczekaj za zaakceptowanie zwrotu i mail potwierdzający akceptację

7. PAMIĘTAJ o podaniu numeru konta do zwrotu pieniędzy

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni, ale darmowy zwrot przysługuje TYLKO do 7 dni od
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w regulaminie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@wmhurt.pl

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

W przypadku konieczności odesłania do Nas produktów należy go wysłać na adres:

WM Hurt S.C.,

ul. Wyszyńskiego 1,

73-108 Kobylanka,

tel 533256704

Proces reklamacji:

  • Zgłoszenie reklamacji na adres e-mail: biuro@wmhurt.pl
  • Przesłanie wypełnionego formularza, wymaganych zdjęć i dowodu zakupu
  • Czas rozpatrzenia reklamacji do 14 dni
  • Decyzja

→ Formularz reklamacyjny

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po wykryciu wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego wraz ze zdjęciami i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.Dla przedsiębiorców odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.Produkty outletowe nie podlegają gwarancji ponieważ mogą posiadać wady jawne i ukryte.

REGULAMIN REKLAMACJI

  1. Najważniejsza zasada reklamacji to zdrowy rozsądek klienta.
  2. O odzież i buty robocze należy w szczególności dbać. Konserwacja jest niezbędna.  Nieprzestrzeganie instrukcji użytkowania przez Klienta skutkuje brakiem reklamacji.
  3. Kliencie do każdych spodni obowiązkowo noś pasek lub szelki a jeśli tego nie robisz to nie reklamuj spodni z tytyłu pęknięcia w kroku bo przyczyną takiego uszkodzenia mogą być albo brak paska/szelek lub błędnie dobrany rozmiar spodni.
  4. Kliencie nie ściągaj butów butem o buta, a jeżeli już tak robisz, nie reklamuj buta z powodu urwania pięty czy zniszczenia w tym miejscu materiału. Sznurówki służą do wiązania i rozwiązywania, ściągania bądź zakładania butów.
  5. .Odzież robocza jak i Buty robocze muszą być prawidłowo dobrane do branży, do środowiska pracy, tzn. obuwie wykonane ze skór zamszowych, materiałów tekstylnych, siateczek, itp. nie nadają się do prac na zewnątrz, można jedynie pracować w nich w środowisku suchym, np. magazyn. Nie zalecamy także tych butów do prac budowlanych, remontowych i malarskich.
  6. Do prac na zewnątrz i prac budowlanych, remontowych nadaje się tylko obuwie wykonane ze skóry licowej, konserwowanej w odpowiedni sposób – patrz instrukcja użytkowania.
  7. Odzież robocza i buty brudne nie podlegają reklamacji. Obuwie musi być czyste, musi odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym przyjętym w obrocie.
  8. Odzież robocza oraz buty robocze nie podlegają reklamacji z powodu uszkodzeń wynikających z naturalnego zużycia, otarć i przetarć szwów, zabrudzeń, zacieków i plam oraz uszkodzeń powstałych na skutek uszkodzeń mechanicznych.
  9. Odzież robocza oraz obuwie robocze ma okres rękojmi 12 m-cy od daty zakupu.
  10. Aby dokonać reklamacji niezbędne jest przedstawienie na adres e-mail :

biuro@wmhurt.pl  następujących informacji :

  • Zdjęcie całych odzieży / obuwia
  • Zdjęcie uszkodzenia
  • Zdjęcie czytelne z numerem identyfikacyjnym odzieży ( biała metka w środku zaczynająca się od PO) lub obuwia ( biała metka na języku oraz metka z czytelnym numerem PO bądź zdjęcie białej metki z dwoma cyframi w dolnej części języka – zależy od producenta)
  • Dokładny opis w których miejscach jest odzież/ obuwie uszkodzone.
  • Dowód zakupu ( numer paragonu, numer faktury lub NIP , jeśli zakup był przez allegro zrzut ekranu zamówienia z widoczną data i danymi zamawiającymi jak i rodzajem produktu)
  • Wypełniony formularz reklamacyjny – zdjęcie /skanu ( ewentualnie jak nie ma możliwości wydrukowania to proszę prze kopiować treść formularza i  wkleić w treść e-mail i uzupełnić o wymagane informacje.

W ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania formularza reklamacyjnego wraz z reklamowanym obuwiem, sklep wmhurt.pl ustosunkuje się do reklamacji klienta.